Aanpassing openingstijden per 17 juli 2017

Gepubliceerd op 13 juli 2017

Wij vinden goed contact met onze huurders van cruciaal belang. Om dat voor nu en in de toekomst op een goede manier te kunnen blijven doen, gaat Lyaemer Wonen vanaf maandag 17 juli a.s. haar openingstijden aanpassen. Daar zijn verschillende aanleidingen voor. We zijn de laatste jaren steeds meer interactief aan het werk.
Zoveel mogelijk werken we met onze huurders en andere partners in de buurt zelf, bijvoorbeeld met grote (onderhouds)projecten. We zien dat onze medewerkers daardoor meer en meer in de buurten en dorpen zijn en minder tijd op kantoor. Daarnaast neemt de spontane aanloop bij ons op kantoor af.
Steeds meer zaken gaan digitaal of worden telefonisch afgehandeld.
Om de dienstbaarheid en onze bereikbaarheid met u optimaal vorm te kunnen geven heeft dat geleid tot andere contactmomenten.

Vanaf maandag 17 juli 2017 komen wij via de volgende manieren en op de volgende tijdstippen graag met u in contact:

Online en digitaal
24 uur per dag, 7 dagen in de week, zijn we bereikbaar.
Dat kan via “mijn Lyaemer” op www.lyaemerwonen.nl voor reparatieverzoeken, meldingen overlast, huur betalen via ideal, uw gegevens inzien en wijzigen, huur opzeggen etc. Daarnaast kunt u binnenkort ook zelf online een afspraak inplannen voor een reparatieverzoek. U kunt ook altijd mailen naar info@lyaemerwonen.nl. Verder verspreiden we nieuws via Facebook en Twitter.

Telefonisch
U kunt ons op maandag tot en met donderdag bereiken tussen 9.00 uur tot 16.00 uur. Dat kan door te bellen op 0514 60 90 00. Buiten deze tijden wordt u doorverbonden met de meldkamer. Zij nemen alleen spoedeisende reparatieverzoeken in behandeling.

Wilt u telefonisch een reparatieverzoek doorgeven? Dat kan van maandag tot en met donderdag tussen 9.00-12.00 uur.

Bezoek op afspraak
Wilt u een persoonlijk gesprek of een bezoek brengen bij ons op kantoor, dan kan dat altijd. U bent en blijft van harte welkom, maar wel alleen op afspraak. Door op afspraak bezoeken in te plannen kunnen wij ervoor zorgen dat u altijd met de juiste persoon om tafel zit. U weet dat de desbetreffende medewerker voor u beschikbaar is. Dat is fijn voor u maar ook voor ons, omdat we onze medewerkers efficiënt kunnen inplannen.

Voor nu een hele fijne zomer en hopelijk tot snel ergens online, telefonisch, of met een kopje koffie bij ons op kantoor.